نمونه کار طراحی سایت آموزشی

مشتری
وحید آزادی خسروشاهی
خدمات
وب سایت
تاریخ
چهارشنبه 30 فروردین 1402 - 11:00
تیم
پوناس
طراحی سایت آموزشی محاسبه گران خبره با پوناس
محاسبه گران خبره یک سامانه جامع برای افزایش سطح یادگیری و تعامل بیشتر اساتید
https://www.vahidazadi.com/

 

 

 

در این صفحه به نمونه کار طراحی سایت آموزشی همچون محاسبه گران خبره می پردازیم. محاسبه گران خبره یک سامانه جامع برای افزایش سطح یادگیری و تعامل بیشتر اساتید با دانش آموزان است. در محاسبه گران خبره مشکلات کلاس های حضوری از جمله هزینه بالای ثبت نام، مشکلات رفت و آمد، عدم برگزاری کلاس های رفع اشکال، عدم ارزیابی منظم و هدفمند، کیفیت پایین کلاسها حتی دربرخی دوره های آنلاین، بررسی می شود. در نتیجه یک سیستم آموزشی نوین همچون سهاد (همانند برنامه شاد) بازطراحی شده است تا دانش اموزان بتوانند بصورتی کارآمد، در کلاسهای آنلاین شرکت کنند.

 

نمونه کار طراحی سایت آموزشی

 

در مدرسه آنلاین محاسبه گران خبره، دانش آموز علاوه بر شرکت در کلاس آنلاین با کیفیت، دسترسی به فیلم همان کلاس را دارد. و درصورت نیاز، امکان مرور و تماشای دوباره مطالب کلاسی را دارد و با طرح ایده بینهایت سوال، این امکان برای دانش آموزان فراهم شده است که سوالات درسی خود را علاوه بر پرسش زنده در کلاسهای آنلاین، در پنل دانش آموزی خود به تعداد نامحدود مطرح کرده و پشتیبانها و اساتید هر درس به سوالات پاسخ دهند. همچنین حضور و غیاب، آزمونهای آنلاین دوره ای و پرسش و پاسخ در کلاس، از اصول برگزاری کلاسهای محاسبه گران خبره است تا تجربه ای متفاوت برای دانش آموزان سخت کوش سراسر کشور ایجاد گردد. ما در تیم محاسبه گران خبره معتقدیم، قدم های کوچک امروز ما تغییرات بزرگ آموزش فردا است.

 

 

نمونه سایت آموزشی

برای استفاده کامل از امکانات مدرسه آنلاین محاسبه گران خبره، لطفا در سایت عضو شوید و سطح فعالیت و درسی که میخواهید را انتخاب کنید و با خیال راحت و لیوانی نوشیدنی گرم به استقبال دروس خود بروید.

 

نمونه سایت حسابداری آموزشی

نمونه کار طراحی سایت آموزشی{رضایت100% مشتری} بررسی شده توسط مدیر سیستم / چهارشنبه 30 فروردین 1402 - 11:00. نمونه کار طراحی سایت آموزشی{رضایت100% مشتری} طراحی سایت آموزشی/نمونه کار طراحی سایت آموزشی را در سایت پوناس مشاهده فذمایید و در صورت نیاز با ما تماس بگیرد.91011231-041
نمونه سایت آموزشی
نمونه طراحی سایت آموزشی آنلاین
نمونه طراحی سایت آموزش آنلاین